vineri, 15 mai 2015

Refan, Yogurt and Еlderberry bar soap - Review

Salutari fetelor.

Imi pare tare rau ca am abandonat blogul si pagina de facebook in luna mai, dar am avut o multime de treburi pe cap, am fost plecata din tara timp de doua saptamani si am cam uitat sa va scriu.
Partea buna a lucrurilor este ca am o multime de noutati, de review-uri si fotografii noi.

Astazi o sa va vorbesc despre primul meu produs Refan. 
Mereu am avut o curiozitate pentru aceste cosmetice, dar pentru ca nu am gasit un butic cu produsele Refan prin preajma sa le testez, am amanat o posibila comanda online.

Primul produs care m-a cucerit este Bar Soap with Yogurt and Elderberry  .
Cat am fost plecata in Burgas (Bulgaria) am avut ocazia sa intru pentru prima oara intr-un magazin Refan.  De acolo am achizitionat primele mele produse Refan, printre care se afla si acest sapun.



Imi place pentru ca e un sapun cremos si delicat.
Are un parfum destul de puternic si conturat, mie imi miroase a fructe de padure si lapte cumva.
Face o spuma consistenta si delicata.
Singurul lucru care nu ma incanta e efectul acela de piele uscata pe care il lasa.
Dar presupun ca orice sapun solid lasa catusi de putin acest efect pe piele.

Pana sa il folosesc l-am tinut in sertarul cu lenjerie intima din cauza parfumului.
De fiecare data cand deschideam sertarul, nasul meu simtea imediat parfumul fructal-laptos.


Daca nu ati incercat pana acum produsele Refan, eu va sfatuiesc sa o faceti.
Am avut o experienta frumoasa si cu celelalte produse si sigur voi mai achizitiona altele.

Un comentariu:

Gabriela spunea...

Cred ca miroase divin!