joi, 16 aprilie 2015

MAC Me Over, Prince Noir - Review

Hello tuturor! Ce mai faceti voi?

Daca tot a trecut aglomeratia cu zilele de Paste, am zis sa revin cu un nou review.
Si am ales pentru astazi un produs la care eu tin foarte mult.
Este vorba despre rujul meu preferat pentru sezonul rece, anume MAC Me Over in nuanta Prince Noir.


Acest ruj l-am primit cadou de la o buna prietena. Stia ca imi place foarte mult si intr-un final, de ziua mea de nume (Sfantul Andrei) m-a cadorisit cu Mac. Fain, nu? :-)

Prince Noir este o nuanta inchisa de burgundy cu subtonuri rosii .
Imi place ca are un finish mat si opac. Si din cauza acestui finish eu as purta acest ruj doar in sezonul rece, iarna si poate un pic din toamna si primavara.
As recomanda sa fie purtat alaturi de un creion contur deoarece nuanta e atat de puternica incat orice milimetru in plus sau in minus se observa. 

Un lucru important este faptul ca nu usuca buzele, desi e un ruj mat cu o textura un pic dura, nu prea hidratanta. Cel putin asa mi s-a parut mie. 
Daca aveti totusi buzele foarte uscate si sensibile, va recomand sa aplicati cu 5-10 minute inainte un balsam de buze pentru a le proteja. 

Am facut un mic swach pentru voi. 
Inca nu ma pricep sa imi fotografiez buzele, dar promit ca o sa invat.



Sunt curioasa cum va intelegeti voi cu rujurile de la MAC. 
Si daca aveti vreo nuanta preferata!
O seara buna! ^_^

Un comentariu:

Violette B. spunea...

Salut, Andreea!

Bun recenzie! Îmi place cosmetice MAC și vreau să încerc această lipstick. Ce magazin ai primit-o?

Mulțumesc foarte mult!