luni, 6 aprilie 2015

Ne bucuram de shopping cu Karla.ro

    
Salutari fetelor!
 Am pasit usor usor intr-o noua luna a primaverii. Desi vremea inca nu tine cu noi, zilele insorite si calduroase incep sa isi faca aparitia din ce in ce mai mult, iar acest lucru nu ne spune decat un singur lucru:
E timpul pentru noi tinute in garderoba de primavara!
E timpul sa ascundem puloverele pe gat si calduroase, sa punem deoparte hainutele de iarna cu gluga si cizmele lungi si imblanite. Si sa facem loc rochitelor, pantalonilor lejeri, pantofilor si balerinilor.

      Astazi m-am gandit sa va vorbesc despre un magazin tare drag care ne indeamna spre shopping.
Este vorba despre magazinul Karla.ro, un magazin online de imbracaminte care gazduieste o galerie superba de rochii de ocazie sau office, topuri, fuste si pantaloni la preturi exceptionale! 
      Mai trebuie sa stiti ca hainutele sunt de foarte buna calitate si  sunt fabricate cu drag in Romania!


Mi-au placut rochiile foarte mult pentru ca in primul rand toate au un pret accesibil si pentru ca  au o croiala potrivita si feminina.
Un alt lucru important despre acest magazin online este faptul ca acestia confectioneaza rochii si de marimi mai mari decat S, M sau L. Si mi se pare minunat pentru ca multe dintre noi am trecut prin momente cand cautam o rochie placuta si eleganta, dar nu gaseam decat marimi mici. Iar echipa din spatele magazinului ne arata ca ne pretuiesc pe noi femeile in orice marime venim, cu forme voluptoase sau nu.  

Daca sunteti curioase, intrati pe site si veti vedea galeria de rochii Karla.ro, Sunt sigura ca veti gasi o rochie potrivita pentru birou, pentru o petrecere sau pentru o iesire in oras cu cei dragi.

Mai jos o sa va las cateva modele care mi s-au parut minunate pentru primavara si pentru diverse ocazii.


 


   Prima rochie Estela as purta-o la serviciu sau la o iesire de serviciu. Imi plac acele linii si arcade pentru ca denota eleganta si feminitate. As accesoriza-o cu o pereche de pantofi negri cu un design simplu, o geanta ofiice neagra si o esarfa subtire si matasoasa in nuante de albasrtru cu alb.

A doua rochie Jessica as purta-o la seara, la o iesire cu prietenele sau partenerul. Imi plac mult acele valuri ale materialului, au un iz de senzualitate. De asemenea culoarea si lungimea se potrivesc perfect unei tinute de seara. Iar cireasa de pe tort mi se pare acea panglica simpatica impletita intr-un mod ingrijit si feminin. As accesoriza-o cu o pereche de pantofi nude si un clutch  intr-o nuanta de nisip.

Iar ultima rochie Eliana o consider perfecta pentru o iesire romantica alaturi de iubit.
In primul rand eu percep dantala ca fiind un matarial textil delicat, feminin si senzual,  Culoarea rosie la fel, se potriveste de minune cu tematica romantica. Iar detaliile precum decolteul in V si panglica din satin pretios ne ajuta pentru a fi cat mai senzuale in ochii celui iubit.
As accesoriza aceasta rochie cu un parfum dulce-floral, un ruj intr-o nuanta trandafirie si o pereche de sandale sau pantofi delicati.

Sper ca v-a fost de folos acest articol. 
Sunt sigura ca dupa cateva minute bune alaturi de Karla.ro veti gasi o rochie potrivita.
Costul transportului este de14,90 RON oriunde in tara ,iar in cazul in care comanda depaseste 150 RON, beneficiati de transport gratuit , transport asigurat de firma de curierat .

Acestea fiind zise, va urez spor la cumparaturi!
Si o zi frumoasa!

2 comentarii:

Gabriela spunea...

Imi place cea albastra, ar fi draguta pentru tine!

Meet Andreea and some shoes spunea...

Dap, si eu ma gandeam la ea, ti-am mai zis! :-D